Det här är Zestful Approach

Zestful Approach är ett litet och personligt administrativt supportserviceföretag som arbetar aktivt för att leverera bästa möjliga service till affärsjuridiska byråer och mindre konsultföretag.

Vår idé och vision

Zestful Approach tillhandahåller administrativa tjänster på ett lättillgängligt sätt och med en lösningsorienterad inställning i syfte att bidra till ökad flexibilitet och effektivitet för våra kunder. Vi vill helt enkelt hjälpa våra kunder att möta behovet av administrativt stöd i en föränderlig miljö och därigenom ägna mer tid och kraft på sin kärnverksamhet.

Vi tror på samarbeten med personlig prägel och strävar efter långsiktiga, förtroendeingivande relationer med våra kunder. Vi brinner för administration och ser kvalificerad administrativ support och utveckling som en viktig del i våra kunders arbetsprocesser och verksamhet i stort.

Vårt förhållningssätt

Med Zestful Approach som samarbetspartner har du tillgång till professionell administrativ support virtuellt och hos dig beroende på uppdragets karaktär. Vårt arbete bygger på såväl administrativ färdighet som mångårig erfarenhet inom advokatbyrå och konsultföretag. Vi förstår dina behov i en snabbrörlig organisation och fäster vikt vid engagemang, kompetens och nytänkande.

Vår historia

Zestful Approach grundades i maj 2016 av Anneli Asmundsson McIntosh. Det som ledde till starten av Zestful Approach är passionen för administration i kombination med ett intresse för juridik och näringsliv men också samhällsfrågor i stort. Kort och gott en önskan att erbjuda administrativ support med engagemang, kompetens och nytänkande till intressanta och dynamiska verksamheter.

Engagemang. Kompetens. Nytänkande.

Annelis bakgrund

Anneli Asmundsson McIntosh har lång erfarenhet av administration, både som juristassistent vid välrenommerade advokatbyråer och i egenskap av chefs- och projektassistent vid konsultföretag. Anneli har en fil.kand. i statsvetenskap, studier i juridik och nationalekonomi samt en internationell chefssekreterarutbildning. Därigenom har hon erhållit förståelse för branschernas verksamhet och förutsättningar jämte en omfattande kompetens inom administrativ support och utveckling samt affärskommunikation.

Anneli har förmåga att förstå och hantera stora mängder komplex information med ett öga för detaljer samtidigt som hon ser helheten.